Flyfoto – skråfoto fra Widerøe’s Flyveselskap A/S

Presentasjon av Widerøe’s Flyveselskap A/S flyfotoarkiv (skråfoto) fra store deler av Østfold i perioden 1937 til 1980. Materialet inneholder både sort/hvitt og farge – til sammen nesten 10.000 fotografier. Disse fotografiene er et viktig bidrag til Østfolds kulturhistorie. Nettsiden ble startet i 1999.

Finn flyfotografier fra din kommune her:

Borge |EIDSBERG | Hobøl | Hvaler | Marker | Moss | Onsøy | RAKKESTAD | Rolvsøy | Rygge | Rømskog | Råde | SKIPTVET | Skjeberg | Spydeberg | TRØGSTAD | Tune | Varteig

Nasjonalbiblioteket :Våler i Østfold

Savner du din kommune?
Aremark (Aremark bibliotek), Askim (Askim Historielag), Fredrikstad (Østfoldmuseene – Fredrikstad Museum), Halden (Østfoldmuseene – Halden historiske Samlinger), Sarpsborg (Sarpsborg bibliotek), . Ta kontakt direkte med eierne som er oppgitt i parentes.