Laster Hendelser
  • Beklager. Denne hendelse har allerede funnet sted.

Jul på Fredrikstad Museum

Gamlebybroa i pepperkake. Foto Maya Nielsen
16. desember 2018 // 12:00 - 16:00

Vi gleder oss til å ta imot deg på Fredrikstad Museum i adventstiden! Trenger du å koble vekk julestria er du velkommen til å gjøre det hos oss! Hos oss kan du blant annet besøke den byhistoriske tidslinja i 2. etasje
Jula er kanskje den tiden på året vi trenger å holde bakkekontakten litt ekstra, så ta gjerne en tur i vår tidsmaskin, reis tilbake i tiden og lær mer om hvordan dine forfedre hadde det i gamle dager. Se også vår utstilling «Ting & Tang& som forteller kjente og ukjente tings historie.

Og er du på jakt etter helt unike julegaver – besøk gjerne vår koselige museumbutikk!

I tillegg til alt dette kan du hver av helgene få se Fredrikstad Pepperkakeby som skal stå hos oss i år!

Det er gratis inngang i desember, til Fredrikstad Pepperkakeby utstillingen, den byhistoriske tidslinjeutstillingen og tidsmaskinen i 2. etasje og utstillingen «Ting & Tang». Vi åpner Bar 1567 på forespørsel og ved anledning.

Velkommen til Jul på museet!

desember 16 2018

Arena: