Laster Hendelser
  • Beklager. Denne hendelse har allerede funnet sted.

Primetime på Folkenborg: Barn og dyr

Foto: Hege Hauge Tofte
2. september 2018 // 11:00 - 15:00

Tradisjonen tro blir det også i år en fullspekket familiedag på Folkenborg – velkommen til det årlige arrangementet Barn og dyr!

Søndag 2. september kl. 11-15 er museet åpent, og her kan hele familien hygge seg med gårdsdyr og utelek på tunet. Her kan barna få hilse på blant annet kaniner, kalv, høner, hest og ponni, og de kan til og med få prøve seg i traktørløypa! Det blir også partering av lam i Hagahuset, så her er det mye å lære!

Flere av de gamle husene er åpne, og kanskje du møter på smeden i smia eller kona med det lille barnet i Guthustua? Ryktene sier også at kjøpmannen i landhandelen gir ut smaksprøver på drops… Det er også åpen kafé med enkel servering, og kanskje du finner noe fint til deg selv eller noen du er glad i i den nye museumsbutikken? Det er også -20% på utvalgte barneleker!

Velkommen til en hyggelig dag på Folkenborg!

Inngang kr 50,- pr person.

OBS! Parkeringsvaktene vil hjelpe deg med å finne en plass til bilen din.

september 02 2018

2. september 2018