Laster Hendelser
  • Beklager. Denne hendelse har allerede funnet sted.

Sommeråpent på Fredrikstad Museum

Tidsreisemaskinen
Tidsreisemaskinen står klar og venter på barna. Foto Gaute Jacobsen
3. august 2018 // 12:00 - 16:00

Kjære publikum,

Sommeren er snart over oss for alvor – dog har det føltes som den allerede har vært her en stund! Værgudene er på vår side, vi får håpe det varer!

Fra og med mandag 18. juni åpner Fredrikstad Museum dørene på vidt gap hver dag fra 12.00 – 16.00! Nå er det ikke lenger bare helgeåpent, men alle dager frem til og med søndag 2. september.

Hos oss kan du oppleve den flotte Bar 1567 – som forteller byens historie på en måte som ingen andre gjør – og du kan fordype deg videre i tidslinje-utstillingen i andre etasje.
Du kan reise tilbake i tiden med vår fabelaktige tidsmaskin – finn ut hvordan dine forfedre og formødre hadde det!
Du kan handle i vår flotte museumsbutikk – her finner du alt hva hjertet måtte begjære – og spesielle gaver du ikke finner andre steder.
Vi anbefaler varmt å kjøpe vårt generøse museumskort – som gir deg gratis adgang til alle Østfoldmuseenes avdelinger ett helt år for usle 200 kr for voksne og 75 kr for barn!
Og la oss ikke glemme den populære Barnas Museumsstafett som starter opp 23. juni – her kan du lese mer om den;

BARNAS MUSEUMSSTAFETT

La våre flinke sommerverter ta imot deg og ta godt vare på deg – velkommen inn til oss på Tøihuset i Gamlebyen!

august 03 2018

Arena: