Laster Hendelser
  • Beklager. Denne hendelse har allerede funnet sted.

Vinterferie på Fredrikstad Museum

Maling av våpenskjold
Maling av våpenskjold. Foto Gaute Jacobsen
16. februar 2019 // 12:00 - 16:00

Trenger du spennende ideer til aktiviteter i vinterferien? Velkommen til Fredrikstad Museum!

Vi har åpent kl. 12.00 – 16.00 fra Lørdag 16. februar til og med søndag 24. februar i forbindelse med vinterferien, og hos oss
finner du aktiviteter både for store og små;

• Hele vinterferien tilbyr vi våpenskjoldmaling for barna – mal ditt eget våpenskjold og les om våpenskjoldets historie og bruk! (20 kr per våpenskjold)
  • I andre etasje står vår populære tidsmaskin og venter.. på å ta deg tilbake til dine foreldre, besteforeldre og oldeforeldes tid!
  • I andre etasje finner du også lekekroken vår, med blant annet 1700-talls utkledning for barna
  • I Bar 1567 kan du oppleve byhistorien på en helt spesiell måte, se forskjellig forestillinger fra mennesker og epoker i byen vår, og i tidslinja i andre etasje kan du fordype deg videre i historiene og gjenstandene
  • Vandreutstillingen «Ting & Tang» finner du i første etasje, her kan du lære om tingenes historie, og med stor sannsynlighet finne ting du kan kjenne igjen og som fører med seg gode minner!
  • Museumsbutikken vår bugner av spennende varer for enhver smak – og i vinterferien har vi februar-salg på utvalgte varer!

Velkommen innom!

Billettpriser;