Laster Hendelser
  • Beklager. Denne hendelse har allerede funnet sted.

Vinterferiemoro på museet

Venetiansk maske Foto: Fotogoocom CC-BY-3.0
19. februar 2019 // 11:00 - 14:00

På Folkenborg museum liker vi å kle oss ut, og i vinterferien er det maskeverksted og maskeradeball som står på planen! Ta med ditt beste kostyme, og så lager vi en passende maske!

Skulle du ønske at du hadde en maske som gjorde deg om til en superhelt fra din egen fantasiverden? Eller kanskje du vil lage en maske av typen de brukte på 1700-tallets maskerader rundt om i verden? Nå har du sjansen til å la kreativiteten blomstre og lage din egen maske på vårt maskeverksted! Vi har pappmasker i forskjellige fasonger, maling, glitter, fargeblyanter, lim, klistremerker og masse annet moro.

Når alle har laget sin maske vil vi avslutte dagen med maskeradeball og enkle selskapsleker som passer for de fleste.

Åpen butikk og kafé!

Passer for barn i skolealder. (Barn 0-5 er velkommen i følge med voksen)

Inngang kr 50 for alle som skal delta på aktivitetene.

februar 19 2019