Mange møtte opp for å mimre

Søndag 13.august var det duket for en Mimredag til ære for Erling Stordahls musikk og hans arbeid for Storedal Kultursenter.

Nærmere 70 besøkende tok turen ut til Storedal Kultursenter denne solfylte dagen. Trekkspill bandet Lise&Kællæne spilte opp til allsang, og slo til med 12 kjente og kjære Engedahl og Stordahl melodier.
Stemningen var høy, og i god Engedahl og Stordahl ånd manglet det heller ikke på vitser – til publikums store glede. Etter allsang, kaffe og vafler var det duket for et lite foredrag om Erling, hans virke, historier, og bakgrunnen for anleggelse av et kultursenter akkurat på Storedal.
Har du enda ikke hørt historien om Storedal-området eller om Erling Stordahls tanker anbefaler vi en omvisning på området. Ta kontakt med Eileen Jahren Eriksen for en omvisning.

Dette må gjentas!