Laster Hendelser
  • Beklager. Denne hendelse har allerede funnet sted.

Opplev Ole Paus i det vakre amfiet på Storedal Kultursenter

27. juli 2018 // 20:00 - 21:30

Vi ønsker velkommen til utekonsert med en av Norges mest folkekjære artister i et av Norges vakreste amfiteater på Storedal Kultursenter i Skjeberg/Sarpsborg. Konserten er en del av «Sommerforedraget på Storedal» og Olavsdagene i Sarpsborg.

Konserten starter kl 20.00-

I 2016, ble Paus engasjert av Olavsfestdagene i Trondheim til å skrive et eksklusivt bestillingsverk. Han skapte da 10 splitter nye sanger som utgjorde bestillingsverket «Ubudne Gjester». I amfiet på Storedal Kultursenter skal vi høre utdrag fra Ubudne gjester – samt andre låter som passer til tematikken denne kvelden; utenforskap, skam,verdighet og annerledeshet.

Billetter til konserten kan også kjøpes «i døra» før konsertstart.

OBS!

I forkant av konserten, kl. 18.00, kan du lytte til en samtale mellom forfatterne Thorvald Steen og Jon Gangdal (gratis inngang til samtalen). Temaene de bil berøre er de samme; utenforskap, verdighet og skam. De vil også fokuserer på gründeren av Storedal Kultursenter (og Beitostølen Helsesportsenter) – og livsfilosofen Erling Stordahls tanker rundt det å være «annerledes».

juli 27 2018

27. juli 2018
300nok
Visit Event Website
Konserten er en del av "Sommerforedraget på Storedal" og Olavsdagene i Sarpsborg.

Arena:

Storedalveien 215