Laster Hendelser
  • Beklager. Denne hendelse har allerede funnet sted.

Primetime på Folkenborg: Vinterferie!

Frivillige i arbeid. Baking i bakerovn på Folkenborg Museum. Foto: Ingvild Lauvland Høie
19. februar 2018 - 21. februar 2018

19. – 21. februar kl. 12.00 – 15.00
Vi baker ut fastelavnsboller og lager krem. Maskeverksted for den som vil kle seg ut.

19. februar kl. 14.00 Fleskemandag: Barneomvisning
Er du redd for gamle hus? Eller er du mer av den vågale typen? Vi tar turen inn i Narvestad og ser hva det gamle huset har å by på. Av en eller annen grunn graver vi også grisebein i jorda, finn ut hvorfor!

20. februar kl. 14.00 Fetetirsdag: Barneomvisning

21. februar kl. 14.00 Askeonsdag: Barneomvisning