Ikke gå glipp av Skimt

Fotoutstillingen Skimt åpnet på Storedal Kultursenter 24.juni. Hittil denne sommeren har flere tatt turen for å se den nydelige utstillingen som står både ute i naturskjønne omgivelser, men også inne i kulturhuset.

Den fantastiske fotokunstneren Rolf Sørensen har mannen bak disse mystiske, ærlige og fortryllende bildene, som passer perfekt i de historiske områdene som omgir Storedal Kultursenter.
Rolf Sørensen er en norsk naturfotograf, han har illustrert en rekke bøker, og har hatt flere utstillinger. I 2009 ble han tildelt sammen med Jørn Bøhmer Olsen BioFotos ærespris.
Blant hans motiver finner bronsealderen, jernalderen, middelalderen og samtiden hvor han eksperimenterer med lyset, det er altså et stort spenn og et skimt inn i de ulike tidsalderne.
Har du ikke fått sett denne utstillingen enda? Fortvil ei, utstillingen er tilgjengelig utendørs og kulturhuset holder åpent 12. og 13.august, samt 24.-27.august og 1.september.

Velkommen til en nydelig dag på Storedal Kultursenter.