«Ungene på fortet» på Kongsten Fort utgår – settes opp i 2018

På Fredrikstad Museum ønsker vi å fokusere mer på arrangementer og aktiviteter på unike Kongsten Fort – og dermed prøver vi oss på en helt ny opplevelse for barna – nemlig en hel uke på fortet, med aktiviteter og opplevelser som seg hør og bør på et fort fra 1600-tallet!

Grunnet for få påmeldte nå i sommer, setter vi opp igjen opplegget i august 2018 – mer info om dette kommer neste sesong!

Aldersgruppen vi fokuserer på er 8-12 år, og barna vil kunne få være med på en helt unik opplevelse hver dag fra 09.00 – 16.00 hele  uka, det blir en uke helt utenom det vanlige, fullspekket med 1700-talls opplevelser og aktiviteter!

Informasjon og program for august 2018 settes opp til våren – velkommen til å bli med på et spennende opplegg da!

Fredrikstad Museum og Tambourafdelingen af 1704