Fra mørke til lys på vakre Storedal Kultursenter

Denne sommeren er helt spesiell på Storedal Kultursenter, ikke bare er det jubileumsår for Magnus den Blindes fødsel, men Erling Stordahls teaterstykke «Fra mørke til lys» settes endelig opp.

På lørdager og søndager gjennom hele sommeren kan du komme til Storedal for en kaffe, få innsikt i historien, eller for å se den flotte fotokunstutstillingen Skimt av Rolf Sørensen.
Mens søndag 13.august er til ære for grunnleggeren av kultursenteret, Erling Stordahl. Du har sikkert som liten hørt Minnenes melodi, eller nynnet til Vesleblakken?
Med allsang og trekkspill fra gruppen Lise & Kællæne kan du endelig få utløp for din mimringstrang. Det blir også omvisning om Storedals mangfoldige historie og foredrag om Erling.

Erling Stordahl skal hylles ytterligere med teaterstykket Fra mørke til lys, skrevet av Stordahl selv.
Og 24.august er det premiere! Forestillingen settes opp for første gang og skal spilles på det vakre uteamfiet på Storedal Kultursenter. Se dronefilmen her over de vakre omgivelsene på Storedal hvor det hele skal foregå.
Billetter til premieren 24.august kl 15 og de fire påfølgende forestillingene (25,26, 27.aug + 1. sep) er i full salg på Ticketco.no nå.

For mer informasjon, trykk her